FAIRPLAY?

Good evening!!
Ni kommer säkert aldrig att tro mig. Men jag och Fia har faktiskt varit ute och sprungit ikväll. Så indjävulskt jobbigt! Fy, jävla fan säger jag bara. Jag förstår inte hur människor kan tycka om att springa. Kanske ser jag inte det roliga än? Jag får väl ge det några gånger till. Men fy fan så hemskt det är att springa och efter ca 300 meter sluta att andas. Jag skojar inte. Jag har fan aldrig ägt en kondition. No shit, tänker ni? Kom hon på det nu? Näe.. Visst kan jag skryta om det hej vilt. Men nja, det är inget man gör eftersom det är en sjukt dålig grej. Nåja. Jag gav mig ut iaf. Och det är det enda som räknas för mig atm. Bättre något, än inget alls, right?

Imorgon är det torsdag och jag har tvätt-tid. Yiiiiiha säger jag och svänger runt me cowboyhatten!

Hööööörs.


Kommentarer
Postat av: Hanna Hellström

super RIGHT :)

2010-04-21 @ 22:18:50
URL: http://skriiim.wordpress.com
Postat av: Gudsyster

Dax att dra sig mot storstaden snart tycker jag!!

2010-04-22 @ 07:23:42
URL: http://mariatrennestam.blogg.se/
Postat av: Mipit

Så JÄVLA duktiga tjejer!

Det är alltid svårt att andas i början, ta det lugnt de första 10 minuterna sen ska du se att det släpper.

Jag har en sida med ett sjukt bra träningsprogram för de som aldrig sprungit förut!

Som sagt, ni är sjukt duktiga (och jag är avundsjuk)



Love!

2010-04-22 @ 10:08:00
Postat av: Jenny

Thx Baby! Jag vill jättegärna ta del av det där programmet. Så du måste ge mig det!:D



Hanna, jag kämpar på för glatta livet!:)



Maria, det dröjer fortf ett tag. Jag kommer förmodligen och mest troligt efter valborg!:)

2010-04-22 @ 10:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback