GOODNEWS!!!

Hey guys! You know what? I got the job! Woop woop! Jajemånson! Att jag fick!!!!

Jag är så himla glad!!! Verkligen jätteasabautamycket! Jag börjar den 1 juni. Så innan dess tänkte jag styra min snok mot huvudstaden. Men inte riktigt än. Först ska vi fira valborg och umgås med fantastiska människor! Först ska jag städa mitt rum, tvätta tvätt och packa. Men sen så!:)

Dagarna går hur fort som helst nuförtiden. Imorgon har jag varit hemma i två veckor. Det känns inte som det.. På ett sätt känns det som att jag har varit hemma jättelänge, och det andra sättet som om jag bara varit hemma i några dagar. Menas det att tiden går fort eller långsamt då?

Ikväll har jag och lilla mor varit ute i stenkumla och firat Emma som fyller år idag. Lilla Vincent hängde med i svängarna och livade upp stämningen med ett och annat skrik!

Imorgon är det onsdag. Vad som står på schemat är ännu oklart. Men det lutar åt städning... Kul? Nope! Men det måste göras!

Nu väntar jag på Baby som strax kommer hit. Vi ska planera P&L!! Kommer bli grymt. Så jävla grymt!

Hörs.


Kommentarer
Postat av: Mysan

Du måste styra din snok hit oxå. viktigt viktigt!

2010-04-28 @ 08:17:36
URL: http://mygerndt.blogspot.com
Postat av: Jenny

Jag ska försöka mitt allra bästa för att komma till er också!:)

2010-04-28 @ 14:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback