NOTHING

Frågan är ifall man ska skratta eller gråta då man sneglar ut genom fönstret... Vad tycker ni?
Ärligt talat så kan jag tycka att det är relativt mysigt. Dock lite för mörkt.. Idag har jag tvättat sex maskiner tvätt. Jag håller fortfarande på.. Det går segt på signalgatan, thats for sure!
Yr.no har lovat bättre väder till helgen. Så det är väl bara att se glad ut och vänta på den lilla solen som snällt ska titta fram!?
Imorgon ska jag ut till Stenkumla igen för att hjälpa Emma att baka inför hennes födelsedag. Om det inte blir samma väder imorgon som idag så måste vi nog även ge oss ut på en längre promenad med Vincent i vagnen.

Nej, nu måste jag kila ner i tvättstugan igen och hämta tvätten. För att sedan laga middag till lilla mor, Julpe, Fifi och mig!

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback