DU ÄR SATSEN DIN MORSA BORDE HA SVALT!

Idag har jag en sån där helvetisk piss-helvetes-jävla-skitdag! Men det får man ha ibland. Säger dom.

Jag vet inte om solen har gått ut i strejk eller vad det är frågan om. Lyser galet bra med sin frånvaro nu iaf!!

Idag har jag inte gjort många knop. Jag fick för mig att locka hela håret imorse, så ja, det har jag gjort. Sen har jag även varit i tvättstugan och hängt upp fifis ridkläder på tork. Hon ska tävla imorgon. Distans, 5 mil! Fy fan! Om jag hade suttit kvar 1 km så hade jag ju varit nöjd!

Inatt har jag drömt om allt möjligt. Om skara och snö. Jag har även blivit firad nedför ett berg med ett snöre. Sen har jag blivit hämtat i Hemavan av en utav mina gamla chefer i en haschraket. Ja nu hör ju själva? Helgalet!!

Har ändrat mina planer lite grann och åker till sthlm imorgon ist för på söndag. Om det bara kan sluta blåsa nån jävla gång! Det är det här som är nackdelen med den här ön. Att det blåser VART MAN ÄN BEFINNER SIG!!!!!!

Nåja, eftersom att jag fortf har världens sämsta dag idag, så får jag säga, skriva och yttra mig om PRECIS vad jag vill. Ska strax åka hem till pappa för att snylta åt mig lite matpengar som ska räcka då jag är i sthlm. Sen har jag inte någon större plan för resten utav kvällen. Eller jo, vad säger jag! Jag ska ju städa mitt rum och packa!




Kommentarer
Postat av: Mika

Hörru, du får ta och uppdatera lite oftade så jag har något att göra på jobbet :D

2010-05-13 @ 15:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback