JUNK

Well god kväll!

Jag mår bättre idag. Är inte riktigt hundra procent återställd. Men jag börjar komma tillbaka till verkligheten. Gjorde ett försök att gå en runda på stan med mamma förut, det gick sådär. Vi hann med tre butiker, sen var vi tvugna att åka hem. Jag hoppas verkligen att jag är helt frisk tills på söndag då jag har ett dödsviktigt uppdrag att utföra! Det ska bli himla spännande och jag är helsäker på att resultatet kommer att bli galet bra! Det är den inställningen jag kör på helt enkelt. Man kan inte misslyckas. Jag kan inte misslyckas. För jag vet vad jag kan, och jag vet vad jag gör! Sådeså!

Nu sitter jag här och väntar på att Baby ska komma hit. Jag vet inte riktit vad vi ska göra, men nåt kommer vi alltid på!

Det finns en massa saker som jag vill skriva om. Men det är väldigt ointressanta saker. Typ.. Men ja, jag ska bli duktigare på att fotografera. Så att jag kan slänga upp lite pics här. Skulle väl vara trevlig va?

Nej, återgå till "Brook knows best" på mtv kanske...? Pinsamt ju!

Hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback