LLFTW

God eftermiddag!
Skön lördag, right? Förutom att vädret kunde ha varit en aning bättre. Men, man ska inte klaga. Så då ger jag fan i det!

Igår avnjöts en bättre afton at my place tillsammans med Mia och Rosie! Vi käkade en massa frukt och glass. Sen spelade vi alfapet (No jävla comments om vem som vann å inte!) och avslutade sedan kvällen med en sjukt dålig film!:P Haha. Men vi hade mysigt. Å det var det som var huvudsaken!

Just nu sitter jag och väntar på att Baby ska komma hit. Vi ska åka ut till Kräklingbo och klippa gräs. Eller Baby ska klippa, jag ska bara kolla på! Fick en liten idé om att åka förbi Sysne innan vi far in till Visby igen för att köpa lite fisk/räkor/aioli för att mumsa på innan grillningen ikväll? Låter ju som en galet bra idé enligt mig! Får se hur responsen blir från Mipit!

Mamma har åkt till Karlsö nu. Så det är bara jag och Julpe hemma. Mor kommer hem imorgon, och jag har en känsla av att hon vill ha det städat då hon kommer hem.. Vilket för oss systrarna Nilsson ibland verkar vara en omöjlighet! Men vi får la se! Jag ska ändå bara vara hemma ikväll (Har jag tänkt) så då kan jag lika gärna plocka lite å dra en sväng om med dammsugaren. Disken lämnar jag till Julia! Hehe!

Hööööörs hörrniii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback