PEACE&LOVE! YEHEY!

Tjohej och tjohå! Sitter för tillfället på kontoret i Djursholm hos underbara familjen Varvne/Übel och lyssnar på fåglarna som fortfarande sjunger utanför fönstret. Vi har precis avnjutit en god middag, druckit vin, käkat popcorn och tittat på Peter Pan 2! De ni!

Idag har vi varit på skansen. Det var hur mysigt som helst och killarna gillade det verkligen. Dem har blivit så himla stora nu. Man blir ju nästan rädd! Tiden går på tok för fort.
Innan middagen var jag inne hos grannen för att hälsa på Lisa och hennes man. Trevligt återseende må jag säga. Det var tänkt att jag skulle gå in dit igen men jag har dödsont i huvudet och vill bara sova. Räknar nämligen stenhårt med att jag blir väckt utav två små herrar imorgon vid sisådär åttarycket! Då ska vi käka mysfrukost. Sedan ska dem träffa en annan familj och efter det åka till farmor i Södertälje för att fira hennes födelsedag.
Själv lär jag nog dra en mindre runda på stan. KOLLA LITE!!! Se men inte köpa. Det lär nog gå jättebra, visst? Maria ligger hemma och har feber. Stackare. Jag fick en liten inköpslista via sms tidigare ikväll där det stod några saker som hon ville ha, å självklart fixar jag väl det!

Jag funtilurar endel på när jag ska åka hem. Jag tror att det blir redan på söndag faktiskt. Jag har inga pengar kvar, och att vara här uppe är alltför farligt då man inte har pengar. Då händer bara det där vanliga som absolut inte får hända. Man lånar! Å nåt sånt vill jag inte vara med om! Nepp nepp! Hem och umgås lite med la familia och Baby!
BTW!!! Vet ni vad eller? Det är nu helt jävla spikat att jag och miss G drar till Peace and Lovefestivalen i Borlänge!!! Ska bli så jääääääävla roligt! Fick klartecken från henne idag om att hon fått ledigt från jobbet. Och jag har ju redan fått ledigt från mitt. Så nu är det bara att hålla tummarna för att det ska bli fint väder!! Eller äh, det gör ingenting om det regnar, jag har ju gummistövlar för i helvete! Och jag hör ju inte sämre för att det regnar! Men ja, vi håller ju förstås tummarna som sagt.

Nu ska jag nog ta mig ett skönt bubblebad och sedan bädda ner mig i den alltför osköna bäddsoffan här på kontoret!

Talk to you another day.

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Baby

TAGGA! :D

Jag hoppas fan på lite gegga så jag får använda mina Hunters som jag köpte till WOW förra året :P

Det kommer bli så jävla bra! Love!

(Du får GÄRNA komma hem nu. Jag tycker inte om att ha dig där på andra sidan vattnet)

2010-05-14 @ 22:30:55
Postat av: Uttråkad Baby

Blogga dååååååå!

Jag har tråkigt :P

2010-05-18 @ 15:37:05
Postat av: Jenny

Haha! Jag är en alldeles för upptagen människa för att hålla på å blogga!;) Eller? Hehe!

Ikväll ska jag blogga. Å så ska jag pilla med inställnignar och design. Det betyder att vi hämtar din mac aqap då jag har hämtat dig på jobbet! Smack!

2010-05-18 @ 16:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback