SHINE

Woop woop!

Sitter atm i soffan tillsammans med mor och blickar ut över den fina kvällshimlen! Den är gaaaalet fin ikväll! Rosa, blå, lila och gul. 5 av 5!!

Dagen har varit bra. ypperligt bra till och med! Startade dagen med att cykla till p18 för att ta en rask promenad. Det blev tyvärr inte den längre sträckan pga någon jävla idiot som hade satt upp röd&vitrandiga band i hela skogen. Å jag visste inte om jag fick gå förbi dem eller inte. Kände mig lite instängd där ett tag, men trotsade ett band och inte fan sprängdes jag i luten för det inte! Man måste våga ibland!

Vid elva körde jag igång den första tvättmaskinen som slutade med att syrran fick hämta allt eftersom jag skulle iväg på cykeltur med Baby. Tog MLs bil till G-vik och sedan begav vi oss på varsinn cykel. Upp för lasarettsbacken på lägsta växel möjligt, sedan förbi hela stan, bort till Tobbe, sedan ut till kneipbyn å sedan hela jäkla vägen tillbaka i måttligt oskön motvind! Tror ni att vi var döda då vi kom hem eller? Jag däckade i Mias säng medans hon tog en dusch. Sedan fick jag skjuts hem. Jag och mamma styrde ihop en stark middag som även syster liten fick ta del utav. Sen dess har vi degat i soffan och kollat på något program om kungafamiljen. Jag vet inte vad det är med mig och kungafamiljen... Men nån jävla koppling har vi till varandra. Eller bara jag till dem kanske? Hmm.

Natten till idag fick jag ett väldigt roligt samtal från långt upp i norr. Lukke såklart! Han var förkyld och titulerade sig hellre som Bengt Magnusson i tv4 än Lukke Lindh. Haha. Dem hade varit uppe i riksgränsen och han kunde inte förstå hur han 12 timmar tidigare kunde stå på skidor i backen och sedan 12 timmar efter, vara hemma i Skellefteå. Han har grov separationsångest från snön. Hur man nu i hela fridens namn kan ha det? Anyhow, så fick jag endel nyheter och uppdateringar. Haha. Jag hoppas verkligen att dem kommer hit i sommar och surfar lite!:)

Nu kom precis Fifi hem. Hon har faktiskt bott här större delen utav tiden då jag har varit hemma. Och det är så himla, himla mysigt. Någon som man verkligen kan prata med om kvällarna och som man kan bolla sina tankar med. På söndag skills vi åt... Hon åker tillbaka till Norrköping och jag åker till Sthlm. Men vi ses i juni igen. Om inte på jobbet! Vi ska ju faktiskt jobba tillsammans i sommar. Kommer bli hur bra som helst! Yehey!

Vi hörs hörrni. Det gör vi!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback