SICK

Nej men hej!
Hej men nej!

Jag är sjuk. Pisshelvetesjävlaskit! Jag har kramp i magen och mår jävligt illa. Har vändt på dygnet totalt och förmodligen lär jag ligga vaken hela natten. KUL! Eller inte!! Sån jävla otur! Å jag har fan inte tid att vara sjuk nu! Jag har aldrig tid att vara sjuk. Eller ja, vem har väl det? Ingen egentligen. Men någon gång ska man väl drabbas, eller hur?
Senast jag var sjuk var i februari då jag hade kommit till fjällen. Jag hade hosta och ont i halsen. Thats it. Jag har inte varit sjuk en enda gång sedan dess. Jag klarade mig även från halsfluss förra veckan då Maria hade åkt på det. MIRAKEL, svar ja! Men nu.. Vafan är grejen? Vad kan det vara? Maginfluensa? Jag spyr ju som inte.. Men det hugger till i magen ibland. AJ! Vad det här nu ska vara bra för, har jag ingen som helst aning om. Men visst, bring it! Jag ska spy upp alla äckliga, vidirga och onda baciller! Å våga bara komma tillbaka!

Dagarna rullar på och snart är det dags att börja jobba. Det ska bli kul. Det roligaste är nog att Fia kommer hem. Jag behöver henne! Och att vi ska jobba tillsammans gör det hela ännu roligare! Något säger mig att sommaren kommer att rusa förbi, och snart är vi inne i september.. Sån jävla skön inställning, tycker ni inte? Haha. Bara jag får lite som jag vill, så blir jag nöjd. Vi får väl se hur det går. Planer har jag iaf!

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback