STHLM

Well, hola guapas! Long time, no writing!

Kom hem från jobbet för en stund sedan. Jag och maria har varit förbi "djurkliniken" och hämtat hennes odjur, som numera är tamdjur, nästintill döda! Eller kanske inte, men dem är aningens groggy! Å det är väldigt rogivande att se på! Även om Maria kanske inte gillar min skadegläjde så överdrivet mycket!:P

De senaste två dagarna i Käppala har varit bra. Jag trivs och alla är jättesnälla. Idag har jag förfrusit fingrarna eftersom vi har varit ute i princip hela dagen (förutom då vi var inne och åt lunch) Imorgon ska vi på utflykt och sen är det helg som gäller!
På torsdag blir det någon form utav heldag med Maria och på fredag sticker förhoppningsvis jag, Maria, M&F och grabbarna till skansen. Mysigt!

Helgen är oplanerad. Förmodligen hänger jag kvar i Djursan över fredagsnatten och kanske träffar Lisa och Andreas en sväng på lördagen. Hade varit trevligt!

Nu har jag inget mer att tillägga för nu ska här lagas middag! Hungrig som ett djuuuur!

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback