TIMEOUT

Jag vet att jag är sämst på att uppdatera på det här stället. Men jag har liksom ingen ork till att göra det längre. Det är inte roligt. Men samtidigt känner jag ett behov och ett "måste" att blogga. Men de saker jag helst vill skriva om är på tok för privata. Så vad gör man? Börjar skriva ner allt i en bok aka dagbok? Eller öppnar man ett dokumment i office och kladdar ner något där? Jag tror jag väljer alternativ två. Det funkar ju faktiskt. Å man kan lägga in bilder som man vill. Skriva sånt som andra inte orkar läsa eller är intresserade utav.
En annan bidragande orsak till att jag inte bloggar är för att det ser ut som ett helvete på det här stället. Jag försöker brottas med olika skins och kodmallar, men det vill ju faktiskt inte fungera.. Så då skiter jag hellre i det. Om inte någon kan ordna det åt mig vill säga.. Jag vill bara ha det simpelt. Vitt och en jävla header.. Att det ska vara så svårt? Att jag ska vara så förjordat trög att jag inte kan klara av det själv?! Gah!

Nåja, jag pausar ett tag. Tror jag. Om det här inte ger mig ny energi förstås. Men det tvivlar jag på.

Höööörs fina ni!



Nu vill jag ha sommar på riktigt!
Allvarligt talat, 14 grader?


Kommentarer
Postat av: Hanna Hellström

OHNO! Sluta inte. Jag läser :) Övergå till WORLDPRESS a.k.a vad jag använder = det bästa, de snyggaste! Prova en vecka, kanske får du tillbaka suget med en "ny" blogg :P

2010-06-02 @ 14:27:16
URL: http://skriiim.wordpress.com
Postat av: Jenny

Näe, jag ska nog inte sluta. Lukke har hjälpt mig å fixat en ny i blogspot. Så håll utkik här, för snart kommer den nya adressen!;) Är du här nu?:)

2010-06-02 @ 16:23:14
Postat av: Hanna Hellström

Okay, sounds goodie good! Jag kommer imorgon e.m.! Jobbar du helgen? PUSS!

2010-06-02 @ 22:27:16
URL: http://skriiim.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback