UPDATE FFS!

Med order från Ms Visby samt DGs i särklass bästa arbetare så måste jag härmed uppdatera lite mer om vad som händer i mitt liv då deras anställda sitter på jobbet! Well, okej!

Under de senaste tre dagarna har jag varit omringad av ca 20 ungar åtta timmar/dag, alltså 21 timmar totalt. Igår var jag helt jävla slut och skrek ut min glädje över att dagarna äntligen var över! Jag och Maria firade med glass, koskenkorva, cider, tequila och whiskey! Vi skulle även kolla klart på den sista Harry Potterfilmen då vi plötsligt kom på den briljanta iden att fläta hår och dansa linedance! När klockan blev tio så slank jag in till stan för att dricka cider med en alltför intressant människa. Stannade bara en stund eftersom herrn och hans sällskap skulle vidare.
När jag kom hem (23:08) åt vi köttfärssås och spaghetti och sedan började vi kolla på Harry. När vi hade sett ungefär 20 min så klappade båda våra ögonlock flitigt och vi bestämde oss för att sova. I med öronproppar och sedan var jag long gone! Vaknade 09:54 av att någon drog igång en slipmaskin i lägenheten bredvid. Jag tänkte de fulaste orden jag kunde och klev sedan upp! Idag har vi häng hemma. Jag går fortfarande runt i pyamas och undrar vad det ska bli utav den här dagen (som för övrigt börjar närman sig sitt slut!). Vi har sett färdigt på Harry och nu verkar det som om vi ska slänga i en film till.

Imorgon ska jag befinna mig i Djursholm vid niorycket för att sedan ta med mig killarna till Junibacken eller något annat roligt! Ska bli hur mysigt som helst!

Anyway.. Det är allt jag har att erbjuda atm. Eller jag har endel andra saker att berätta också. Men om lilla miss Grönqvist är nyfiken på sådana hemligheter så får hon använda den där rosa saken som kallas mobil!

Hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback