--------

Tjoheeeej!

Dagarna rullar på i vanlig ordning. Det är redan maj och snart är sommaren slut! Positiv tjej, tänker ni. Ja men visst, tänker jag!!

Idag har jag hängt med Baby. Vi har kollat på Svenska hollywoodfruar och Bella&Tyra show, och när solen äntligen tittade fram så begav vi oss till Shell för att städa bilen. Sen blev det en rask sväng in i biltvätten på Statoil och sedan ut till ica maxi för att köpa marabous nya cocoschokladryulle som typ är i särklass det godaste som man någonsin kan stoppa i munnen!

Imorgon är det torsdag, vilket innebär obligatorisk tvättid vid elvarycket! Innan dess ska jag ha hunnit med ett litet uppdrag. Vilket jag verkligen, verkligen hoppas att jag hinner med. Annars får det bli efter två. Vilket iofs inte är någon bra tid alls.. Nej, innan elva måste jag hinna!

Det händer inte så mycket smaskiga saker i mitt liv atm. Det är därför jag inte uppdaterar så ofta. Nu säger jag inte att mitt liv är roligare än vad någon annans är, absolut inte! Men ja, ibland händer det små roliga saker i mitt liv som jag faktiskt vill dela med mig utav. Men just nu, inget nytt. Inget som jag nämner här iaf!

Peace and Love börjar nästan bli spikat för min och Babys del nu. Eller ja.. Vi har inte bokat biljett än, å inte har vi fått ledigt från våra jobb, och inte har vi bokat båtbiljett.. Hmm, jag tar nog tillbaks det där! Men vi har iaf planerat! Och det där med framförhållning är inte min bästa grej. Pappa säger att den inte räcker längre än vad min näsa gör. Han kan nog ha en poäng i det, ja!

Hörs!

  
  
  



Kommentarer
Postat av: Mipit

Vi SKA komma iväg, så är det bara :) Annars blir det way out west i götlaborg ;)

2010-05-06 @ 09:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback